Securitatea emoţională – factor de rezilienţă al copilului în procesul educaţional
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
488 38
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-27 14:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.04:159.922.7 (1)
Education in relation to the educand, pupil. Guidance (256)
Psychology (3484)
SM ISO690:2012
DRAGOMIR, Magdalena. Securitatea emoţională – factor de rezilienţă al copilului în procesul educaţional. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 300-303. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p300-303
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice"
Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021

Securitatea emoţională – factor de rezilienţă al copilului în procesul educaţional

Emotional security – child’s resilience factor in the educational process

DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p300-303
CZU: 37.04:159.922.7

Pag. 300-303

Dragomir Magdalena
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 aprilie 2022


Rezumat

Când un copil se simte în siguranță, copilul respectiv își poate asuma riscurile necesare pentru a fi în relații, pentru a explora și pentru a încerca lucruri noi. Simplu spus, a te simți în siguranță face posibilă învățarea. Cercetările au arătat că copiii, care se simt nesiguri, se joacă și explorează mai puțin și au mai multe dificultăți în relațiile cu colegii. Ajutându-i pe copii să se simtă în siguranță, îi pregătim pe copii să învețe, nu doar acum, ci până în viitor. De fapt, un studiu de cercetare a constatat că copiii care au avut relații sigure în copilărie au avut rezultate mai bune până la vârsta de șaptesprezece ani la teste folosind abilități de gândire critică.

When a child feels safe, he can take the risks necessary to be in relationships, to explore and to try new things. Simply put, feeling safe makes learning possible. Research has shown that children, who feel insecure, play and explore less and have more difficulty in making relationship with peers. By helping children feel safe, we prepare them to learn, not only for the present times, but also future. In fact, one research study found that children who had secure relationships in childhood, performed better by the age of seventeen on tests using critical thinking skills.

Cuvinte-cheie
securitate emoțională, învăţare, profesor,

emotional security, learning, teacher

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Dragomir, M.</dc:creator>
<dc:date>2021</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'><p>C&acirc;nd un copil se simte &icirc;n siguranță, copilul respectiv &icirc;și poate asuma riscurile necesare pentru a fi &icirc;n relații, pentru a explora și pentru a &icirc;ncerca lucruri noi. Simplu spus, a te simți &icirc;n siguranță face posibilă &icirc;nvățarea. Cercetările au arătat că copiii, care se simt nesiguri, se joacă și explorează mai puțin și au mai multe dificultăți &icirc;n relațiile cu colegii. Ajut&acirc;ndu-i pe copii să se simtă &icirc;n siguranță, &icirc;i pregătim pe copii să &icirc;nvețe, nu doar acum, ci p&acirc;nă &icirc;n viitor. De fapt, un studiu de cercetare a constatat că copiii care au avut relații sigure &icirc;n copilărie au avut rezultate mai bune p&acirc;nă la v&acirc;rsta de șaptesprezece ani la teste folosind abilități de g&acirc;ndire critică.</p></dc:description>
<dc:description xml:lang='en'><p>When a child feels safe, he can take the risks necessary to be in relationships, to explore and to try new things. Simply put, feeling safe makes learning possible. Research has shown that children, who feel insecure, play and explore less and have more difficulty in making relationship with peers. By helping children feel safe, we prepare them to learn, not only for the present times, but also future. In fact, one research study found that children who had secure relationships in childhood, performed better by the age of seventeen on tests using critical thinking skills.</p></dc:description>
<dc:identifier>10.46728/c.18-06-2021</dc:identifier>
<dc:source>Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice () 300-303</dc:source>
<dc:subject>securitate emoțională</dc:subject>
<dc:subject>învăţare</dc:subject>
<dc:subject>profesor</dc:subject>
<dc:subject>emotional security</dc:subject>
<dc:subject>learning</dc:subject>
<dc:subject>teacher</dc:subject>
<dc:title>Securitatea emoţională &ndash; factor de rezilienţă al copilului &icirc;n procesul educaţional</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>