Анализ поэтического текста в старших классах лицея (на материале лирики А. С. Пушкина и Н. М. Языкова)
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
357 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-27 07:19
SM ISO690:2012
БРАЖУК, Владимир. Анализ поэтического текста в старших классах лицея (на материале лирики А. С. Пушкина и Н. М. Языкова). In: Competitivitatea capitalului uman pe piaţa muncii în condiţiile dezvoltării regionale şi a integrării europene, 22-23 mai 2013, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2014, pp. 180-184. ISBN 978-9975-50-127-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Competitivitatea capitalului uman pe piaţa muncii în condiţiile dezvoltării regionale şi a integrării europene 2014
Conferința "Competitivitatea capitalului uman pe piaţa muncii în condiţiile dezvoltării regionale şi a integrării europene"
Bălți, Moldova, 22-23 mai 2013

Анализ поэтического текста в старших классах лицея (на материале лирики А. С. Пушкина и Н. М. Языкова)

The Analysis of the Poetic Text at the Lyceum Level (based on A. S. Puskin’s and M. Yazicova’s poetry)


Pag. 180-184

Бражук Владимир
 
Бельцкий Государственный Университет "Алеку Руссо"
 
 
Disponibil în IBN: 9 aprilie 2022


Rezumat

În articol sunt prezentate posibilele moduri de a analiză și interpretare a versurilor în ciclul liceal. Motivele lenea și liniştea în creația lui A. Puşkin şi N. Iazikov sînt cercetate sub aspect istorico-literar, filozofic, culturologic, simbolic și lingvistic.

Presented possible ways of analyzing and interpreting the lyrics at the Lyceum. The motives of “laziness” and “idleness” in the creative work of A. Pushkin and N. Iazikov are examined in the historic-literary, philosophical, cultural-symbolical and linguistic aspects.

Cuvinte-cheie
analiză, interpretare, erou liric, antiteză, motiv, cronotop, simbol.,

Analysis, interpretation, lyrical hero, antithesis, motif, chronotope, symbol