Impactul tehnologiilor inovative asupra vieţii cotidiene din perspectiva artistico-religioase la adolescenţi
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
465 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-04 09:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[37.036+004]-053.6 (1)
Education (14823)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4270)
SM ISO690:2012
HORGAN, Dan-Gicu. Impactul tehnologiilor inovative asupra vieţii cotidiene din perspectiva artistico-religioase la adolescenţi. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 1, 27 noiembrie 2020, Chisinau. Chişinău: Garomont-Studio, 2020, Ediția 1, pp. 204-217.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului
Ediția 1, 2020
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului"
1, Chisinau, Moldova, 27 noiembrie 2020

Impactul tehnologiilor inovative asupra vieţii cotidiene din perspectiva artistico-religioase la adolescenţi

The impact of innovative technologies on daily life from the artistic-religious point of view of teenagers

CZU: [37.036+004]-053.6

Pag. 204-217

Horgan Dan-Gicu12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Școala Gimnaziala nr.5 "Principesa Elena Bibescu" Barlad
 
 
Disponibil în IBN: 11 februarie 2022


Rezumat

In a world dominated by industrialization and consumering, teenagers tend to escape and isolate themselves in the latest gadgets on the market. Trough this article I propose to use this fact in favor of education. This project will fully function in favor of the students. Plastic education is the perfect subject trough adolescents can be educated in the school of the future, also to convince them not to turn their backs on the cristian orthodox cult Trough the temptations in the virtual space and beyond. Therefore, trough these methods that fully combine the latest trendy technologies with plastic education and the elements of cristian orthodox cult, we want to facilitate the teachers work but at the same time capture the attention of adolescents and motivate them to better themselves and to be more generous with their peers without discrediting or marginalising any of the people around them. In this way the information will be distributed during the classes with the help of the latest generation technologies to each adolescent in a unitary unit, but also their possibility to intervene during the lesson in a interactive manner in a very short time.

Într-o lume dominată de industrializare şi consumerism, adolescenţii au tendinţa de a se refugia şi izola în gadgeturile de ultimă generaţie. Prin acest articol îmi propun să folosim acest lucru în avantajul educaţiei, lucrare ce va favoriza pe deplin adolescenţii. Educaţia plastică este materia perfectă prin care adolescenţii se pot educa în şcoala viitorului şi pentru a-i convinge să nu-şi întoarcă faţa de la cultul creştin ortodox în favoarea tentaţiilor existente în spaţiul virtual şi nu numai. Astfel prin metode ce îmbină pe deplin tehnologia de ultimă generaţie împreună cu Educaţia plastică şi elementele de cult creştin ortodox, dorim să uşurăm munca profesorului dar în acelaşi timp să captăm atenţia adolescenţilor şi să îi motivăm pentru a fi mai buni, mai generoşi cu semenii lor, fără a discredita sau marginaliza pe nimeni dintre apropiaţii lor. În acest fel informaţia va fi distribuită în timpul orelor de clasă cu ajutorul tehnologiei de ultimă generaţie, fiecărui adolescent în parte într-un tot unitar dar şi posibilitatea adolescenţilor de a interveni în timpul lecţiei interactiv, într-un timp foarte scurt.

Cuvinte-cheie
technology, plastic education, cristian orthodox cult, school, adolescent, future.,

tehnologie, educație plastică, cult creştin ortodox, şcoală, adolescenţi, viitor.