Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-14 13:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.9.07 (240) |
Psychology (3516) |
![]() . Cugetări psihologice asupra semnificației locului de origine și al apartenenței ca referințe identitare de valoare. In: Vector European, 2021, nr. 2, pp. 191-196. ISSN 2345-1106. DOI: https://doi.org/10.52507/2345-1106.2021-2.35 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 2 / 2021 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52507/2345-1106.2021-2.35 | ||||||
CZU: 159.9.07 | ||||||
Pag. 191-196 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Din optica abordării semiologice al „locului”, sentimentul de apartenență al indivizilor la propriul context de viață, contribuie semnificativ la definitivarea relației dintre identitate, loc și afiliere, ca factori importanți ai ancorei identitare. Astfel, în contextul cercetării, referința „locului” implică nu doar obiectul de studiu, ca semnificație al unui mediu oarecare, ci și „locul”, ca instrument de mediere a relației dintre acesta și populațiile actuale, punându-se un accent deosebit pe mecanismele prin care se perpetuează sentimentul de apartenență, precum și dimensiunile „locului” în construcția acestuia. |
||||||
Cuvinte-cheie sentiment de apartenență, loc de origine, cultură, globalizare, grup social, valoare identitară, sense of belonging, place of origin, culture, globalization, social group, identity value |
||||||
|