Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-08 15:47 |
![]() FRUNZĂ, Monica. Le diktat de l’émetteur dans la communication publicitaire. In: Construcții identitare. Reverberaţii ale modelului cultural francez în context european şi universal.: Lingvistică , 19-20 aprilie 2013, Bălți. Bălți: Editura Presa universitară bălțeană, Bălţi & Editura Vasiliana ’98, Iaşi, 2014, Vol. 3, pp. 191-205. ISBN 978-973-116-365-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Construcții identitare. Reverberaţii ale modelului cultural francez în context european şi universal. Vol. 3, 2014 |
||||||
Colocviul "Construcții identitare. Reverberaţii ale modelului cultural francez în context european şi universal" Bălți, Moldova, 19-20 aprilie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 191-205 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
By means of implicit or explicit illocutionary acts, as well as some pseudo-questions, advertisement makers create the illusion of interactivity between the two poles of communication in advertising. But in reality this communication is the monopoly of the sender, and mainly has a monologue structure. |
||||||
Cuvinte-cheie communication in advertising, production and reception instances, locution, illocution, perlocution, monologue structure, comunicare publicitară, instanţe de producere şi de receptare, act locutoriu, ilocutoriu, perlocutoriu, structură monologică |
||||||
|