Articolul precedent |
Articolul urmator |
214 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-08 15:47 |
SM ISO690:2012 FRUNZĂ, Monica. Le diktat de l’émetteur dans la communication publicitaire. In: Construcții identitare. Reverberaţii ale modelului cultural francez în context european şi universal.: Lingvistică , 19-20 aprilie 2013, Bălți. Bălți: Editura Presa universitară bălțeană, Bălţi & Editura Vasiliana ’98, Iaşi, 2014, Vol. 3, pp. 191-205. ISBN 978-973-116-365-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Construcții identitare. Reverberaţii ale modelului cultural francez în context european şi universal. Vol. 3, 2014 |
||||||
Colocviul "Construcții identitare. Reverberaţii ale modelului cultural francez în context european şi universal" Bălți, Moldova, 19-20 aprilie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 191-205 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
By means of implicit or explicit illocutionary acts, as well as some pseudo-questions, advertisement makers create the illusion of interactivity between the two poles of communication in advertising. But in reality this communication is the monopoly of the sender, and mainly has a monologue structure. |
||||||
Cuvinte-cheie communication in advertising, production and reception instances, locution, illocution, perlocution, monologue structure, comunicare publicitară, instanţe de producere şi de receptare, act locutoriu, ilocutoriu, perlocutoriu, structură monologică |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Frunză, M.</creatorName> <affiliation>Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi, România</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='fr'>Le diktat de l’émetteur dans la communication publicitaire</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2014</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-50-131-6</relatedIdentifier> <subjects> <subject>communication in advertising</subject> <subject>production and reception instances</subject> <subject>locution</subject> <subject>illocution</subject> <subject>perlocution</subject> <subject>monologue structure</subject> <subject>comunicare publicitară</subject> <subject>instanţe de producere şi de receptare</subject> <subject>act locutoriu</subject> <subject>ilocutoriu</subject> <subject>perlocutoriu</subject> <subject>structură monologică</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2014</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>By means of implicit or explicit illocutionary acts, as well as some pseudo-questions, advertisement makers create the illusion of interactivity between the two poles of communication in advertising. But in reality this communication is the monopoly of the sender, and mainly has a monologue structure.</p></description> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Prin intermediul unor acte ilocutorii directive implicite sau explicite precum şi a unor pseudo-întrebări (acte ilocutorii interogative), creatorii de publicitate dau doar iluzia unei interactivităţi între cei 2 poli ai comunicării publicitare, în realitate aceasta fiind caracterizată de monopolul emiţătorului şi având o structură eminamente monologică.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>