Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
396 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-02 19:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.2:373.21 (2) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (606) |
Kinds of school providing general education (2016) |
SM ISO690:2012 LUCHIANENCO, Lilia. Metode de diagnosticare psihoneurologică în instituțiile de educație timpurie. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 2(24), pp. 95-104. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v24i2.95-104 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(24) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v24i2.95-104 | ||||||
CZU: 376.2:373.21 | ||||||
Pag. 95-104 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea completă a personalității copilului este dificilă atunci când sunt prezente anumite bariere. În aceste cazuri, rolul principal în depistarea precoce a acestor dificultăți se reia la testele psihoneurologice. Rezultatele obținute dictează metoda și principiile necesare elaborării unui program individual de dezvoltare, reabilitare neuropsihologică pentru fiecare copil. La finalul programului de dezvoltare / reabilitare, copiii vor menține capacitatea de a analiza, de a se orienta cu ușurință în mediu, de a-și exprima clar gândurile, vor putea să-și apere opiniile și vor stabili cu ușurință contacte sociale. |
||||||
Cuvinte-cheie diagnosticare, dificultate, teste, reabilitare, dezvoltare, Diagnosis, difficulty, tests, rehabilitation, development |
||||||
|