Avantajele aplicării principiilor pedagogiei critice în contextul lecțiilor de vioară
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
409 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-21 14:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:787.1 (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934)
Music (1809)
SM ISO690:2012
CUCULSCHI, Victoria. Avantajele aplicării principiilor pedagogiei critice în contextul lecțiilor de vioară. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 2(24), pp. 90-94. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v24i2.90-94
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(24) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Avantajele aplicării principiilor pedagogiei critice în contextul lecțiilor de vioară

Advantages of applying the principles of critical pedagogy in the context of violin lessons

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v24i2.90-94
CZU: 37.016:787.1

Pag. 90-94

Cuculschi Victoria
 
Şcoala de arte "A. Stârcea", Chișinau
 
 
Disponibil în IBN: 8 iulie 2021


Rezumat

În articol sunt examinate avantajele respectării principiilor pedagogiei critice de către cadrele didactice care predau vioara. Sunt analizate principiile pedagogiei critice, fondate de Paulo Freire, din perspectiva predării instrumentului vioară. La fel se vorbește despre importanța adaptării metodelor educaționale la specificul bio-psiho-social al elevului, astfel încât să obțină beneficii în plan cognitiv, socio-afectiv și motivațional.

The article examines the advantages of aplying principles of critical pedagogy by violin teachers. The principles of critical pedagogy founded by Paulo Freire are analyzed from the perspective of teaching to play the violin. Also is discussed about the importance of adapting educational methods to the bio-psycho-social specific of the student, for a cognitive, socio-affective and motivational developing.

Cuvinte-cheie
principiile pedagogiei critice, dezvoltare cognitivă, socio-afectivă și motivațională,

principles of critical pedagogy, cognitive, socio-affective and motivational development