Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
409 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 14:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:787.1 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
Music (1809) |
SM ISO690:2012 CUCULSCHI, Victoria. Avantajele aplicării principiilor pedagogiei critice în contextul lecțiilor de vioară. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 2(24), pp. 90-94. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v24i2.90-94 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(24) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v24i2.90-94 | ||||||
CZU: 37.016:787.1 | ||||||
Pag. 90-94 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt examinate avantajele respectării principiilor pedagogiei critice de către cadrele didactice care predau vioara. Sunt analizate principiile pedagogiei critice, fondate de Paulo Freire, din perspectiva predării instrumentului vioară. La fel se vorbește despre importanța adaptării metodelor educaționale la specificul bio-psiho-social al elevului, astfel încât să obțină beneficii în plan cognitiv, socio-afectiv și motivațional. |
||||||
Cuvinte-cheie principiile pedagogiei critice, dezvoltare cognitivă, socio-afectivă și motivațională, principles of critical pedagogy, cognitive, socio-affective and motivational development |
||||||
|