Articolul precedent |
Articolul urmator |
382 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-29 19:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3:91 (1) |
Kinds of school providing general education (2121) |
Geography. Exploration of the Earth and of individual countries. Travel. Regional geography (440) |
SM ISO690:2012 DUMITRAȘCU, Doina Maria. Dezvoltarea competenței de investigare prin intermediul proiectelor educaționale. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă, Ed. 8, 20-21 martie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 8, Vol.1, pp. 350-355. ISBN 978-9975-76-327-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Ediția 8, Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" 8, Chişinău, Moldova, 20-21 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3:91 | ||||||
Pag. 350-355 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Aticolul propune un model de structurare a proiectelor STEM, la disciplina geografie, în ciclul liceal, în sfera orizontului local, în concordanță cu domeniile proiectului STEM, componentele competenței de investigare și cu metacompetențele necesare elevilor pentru a se ancora ca cetățeni activi în comunitatea din care fac parte. În prima parte se pledează pentru importanța dezvoltării competenței de investigare a orizontului local prin învățarea bazată pe proiecte, în a doua parte sunt subliniate elemente de originalitate și noutate în proiectarea și desfășurarea proiectelor iar în final sunt trasate o serie de recomandări, fundamentate didactic care vin în sprijinul implementării în practica școlară a strategiei proiectelor interdisciplinare |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Dumitrașcu, D.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Dezvoltarea competenței de investigare prin intermediul proiectelor educaționale</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2021</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-327-1</relatedIdentifier> <subjects> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>373.3:91</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2021</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Aticolul propune un model de structurare a proiectelor STEM, la disciplina geografie, în ciclul liceal, în sfera orizontului local, în concordanță cu domeniile proiectului STEM, componentele competenței de investigare și cu metacompetențele necesare elevilor pentru a se ancora ca cetățeni activi în comunitatea din care fac parte. În prima parte se pledează pentru importanța dezvoltării competenței de investigare a orizontului local prin învățarea bazată pe proiecte, în a doua parte sunt subliniate elemente de originalitate și noutate în proiectarea și desfășurarea proiectelor iar în final sunt trasate o serie de recomandări, fundamentate didactic care vin în sprijinul implementării în practica școlară a strategiei proiectelor interdisciplinare</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article proposes a model for structuring STEM projects, in the geographical discipline, in the high school cycle, for the local horizon, in accordance with the areas of the STEM project, the components of the investigative competence and te the skills needed by students to anchor themselves as active citizens in the community to which they belong. The first part argues for the importance of developing the competence of investigating the local horizon through project-based learning. come in support of the implementation in school practice of the strategy of interdisciplinary projects.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>