Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
722 83 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 00:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:54 (38) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3950) |
Chemistry. Crystallography. Mineralogy (2026) |
SM ISO690:2012 ROTARI, Natalia, CHIŞCA, Diana, COROPCEANU, Eduard. Dezvoltarea competențelor inter- și transdisciplinare la elevi în cadrul orelor de chimie. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 1(23), pp. 88-96. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v23i1.88-96 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 1(23) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v23i1.88-96 | |||||||
CZU: 37.016:54 | |||||||
Pag. 88-96 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Abordarea interdisciplinară, implicarea în activități cu caracter interdisciplinar a devenit un subiect important și generator al schimbării în curriculum-ul modern. În lucrare este efectuată o analiză bidimensională – la nivel de curriculum și prin sondaj (chestionare aplicate profesorilor de Chimie și unui grup de elevi), a gradului de evoluție a legăturilor interdisciplinare în comparație: Curriculum 2010 – versus Curriculum 2019, Republica Moldova. De asemenea sunt reliefate avantajele și dezavantajele abordării conținuturilor cu caracter interdisciplinar, necesitățile și problemele de implementare. |
|||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, transdisciplinaritate, abordare STEM, competențe specifice la Chimie, interdisciplinarity, transdisciplinarity, STEM approach, specific skills in chemistry |
|||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-127358</doi_batch_id> <timestamp>1714522234</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)</full_title> <issn media_type='print'>18570623</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <issue>1(23)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Dezvoltarea competențelor inter- și transdisciplinare la elevi în cadrul orelor de chimie</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Natalia</given_name> <surname>Rotari</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Diana</given_name> <surname>Chişca</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Eduard</given_name> <surname>Coropceanu</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <pages> <first_page>88</first_page> <last_page>96</last_page> </pages> <doi_data> <doi>10.36120/2587-3636.v23i1.88-96</doi> <resource>http://www.crossref.org/</resource> </doi_data> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>