Articolul precedent |
Articolul urmator |
488 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-20 10:22 |
SM ISO690:2012 ZAVATIN, Vasile, IONAŞCU, Vitalie. Noi direcții în pregătirea funcționarilor publici cu statut special în cadrul MAI. In: Pregătirea profesională a cadrelor pentru subdiviziunile Ministerului Afacerilor Interne şi alte organe de drept, 4 decembrie 2020, Chișinău. Chișinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al Academiei „Ştefan cel Mare” al MAI, 2021, pp. 209-222. ISBN 978-9975-121-76-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pregătirea profesională a cadrelor pentru subdiviziunile Ministerului Afacerilor Interne şi alte organe de drept 2021 | ||||||
Conferința "Pregătirea profesională a cadrelor pentru subdiviziunile Ministerului Afacerilor Interne şi alte organe de drept" Chișinău, Moldova, 4 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 209-222 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Se consideră că formatul paramilitar tipic nu reușește să pregătească viitorii polițiști pentru a lucra într-un mod compatibil cu modelul de servicii polițienești orientate către comunitate și neglijează principiile de bază ale teoriei învățării adulților. În esență, pentru a produce specialiști care sunt capabili să aplice cu succes tehnici de intervenție profesională orientate către comunitate (de exemplu, colaborare proactivă cu membrii comunității, instituțiile de învățământ trebuie să instruiască recruții în vederea obținerii unor abilități necesare soluționării problemelor în mod independent și creativ. Un polițist bine pregătit a necesitat întotdeauna o combinație unică de abilități fizice, cognitive, emoționale și interumane. Din aceste considerente, în studiul dat au fost supuse analizei principalele abilități și competențe care trebuie dezvoltate în cadrul formării și instruirii viitorilor polițiști. |
||||||
Cuvinte-cheie instruire, formare, recrut, metode, adult, poliţist, abilităţi, cognitiv, emoțional, moral, social, standard., training, training, recruit, Methods, adult, police, skills, cognitive, emotional, moral, social, standard. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Zavatin, V.</creatorName> <affiliation>Academia „Ştefan cel Mare“ a MAI al Republicii Moldova , Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Ionaşcu, V.V.</creatorName> <affiliation>Academia „Ştefan cel Mare“ a MAI al Republicii Moldova , Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Noi direcții în pregătirea funcționarilor publici cu statut special în cadrul MAI</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2021</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-121-76-7</relatedIdentifier> <subjects> <subject>instruire</subject> <subject>formare</subject> <subject>recrut</subject> <subject>metode</subject> <subject>adult</subject> <subject>poliţist</subject> <subject>abilităţi</subject> <subject>cognitiv</subject> <subject>emoțional</subject> <subject>moral</subject> <subject>social</subject> <subject>standard.</subject> <subject>training</subject> <subject>training</subject> <subject>recruit</subject> <subject>Methods</subject> <subject>adult</subject> <subject>police</subject> <subject>skills</subject> <subject>cognitive</subject> <subject>emotional</subject> <subject>moral</subject> <subject>social</subject> <subject>standard.</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2021</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Se consideră că formatul paramilitar tipic nu reușește să pregătească viitorii polițiști pentru a lucra într-un mod compatibil cu modelul de servicii polițienești orientate către comunitate și neglijează principiile de bază ale teoriei învățării adulților. În esență, pentru a produce specialiști care sunt capabili să aplice cu succes tehnici de intervenție profesională orientate către comunitate (de exemplu, colaborare proactivă cu membrii comunității, instituțiile de învățământ trebuie să instruiască recruții în vederea obținerii unor abilități necesare soluționării problemelor în mod independent și creativ. Un polițist bine pregătit a necesitat întotdeauna o combinație unică de abilități fizice, cognitive, emoționale și interumane. Din aceste considerente, în studiul dat au fost supuse analizei principalele abilități și competențe care trebuie dezvoltate în cadrul formării și instruirii viitorilor polițiști.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>the typical paramilitary training format is considered not to be successful in preparing future police officers to work in a way that is compatible with the communityoriented policing model and neglects the basic principles of adult learning theory. In essence, in order to train specialists who are able to successfully apply community-oriented professional intervention techniques, for example, proactive collaboration with community members, educational institutions need to train recruits in order to acquire skills needed to solve problems independently and creative. A well-trained police officer must always have a unique combination of physical, cognitive, emotional and interpersonal skills. For these reasons, in this study were analyzed the main skills and competencies that need to be developed in the training and education of future police officers.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>