Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
307 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-09-22 19:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.02:811.135.1'276.6:62'243 (1) |
Higher education. Universities. Academic study (2579) |
Balkan Romance / Balkan Romanic languages (1456) |
Engineering. Technology in general (3030) |
SM ISO690:2012 GOLOVACI, Mariana. Prefigurațiii conceptuale privind metodologia de valorificare a terminologiei tehnice în limba română de către studenţii alolingvi. In: Revistă de știinţe socioumane , 2020, nr. 3(46), pp. 45-55. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 3(46) / 2020 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147.02:811.135.1'276.6:62'243 | ||||||
Pag. 45-55 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În studiul asupra metodologiei de valorificare a terminologiei tehnice în limba română de către studenţii alolingvi sunt analizate caracteristicile procesului de învăţământ, având ca bază principiile instruirii (ca predare-învăţare) şi ale educaţiei, ca integrare socială în profesie prin competenţa formată. În acest articol este subliniată necesitatea elaborării unui sistem coerent, care imprimă un anumit sens şi eficienţă pragmatică procesului de formare a competenţei terminologice tehnice în limba româna la studenţi la nivelul metodologiei didactice. Procesul de valorificare a terminologiei tehnice în limba româna de către studenţii alolingvi prin metodologia elaborată specific în scopul cercetării va întruni condiţii de permisivitate şi flexibilitate la dinamica schimbărilor care au loc în componentele procesului de dezvoltare a competenţelor absolventului universitar. |
||||||
Cuvinte-cheie terminologie tehnică, principiile procesului de învățământ, funcțiile metodei de învățământ, metodologie, proces de valorificare, technical terminology, principles of the educational process, functions of the educational method, methodology, valuing process |
||||||
|