Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-13 20:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091 (76) |
Kinds of school providing general education (2154) |
![]() BUDURIN-FURCULIŢĂ, Cristina, ȚÎBULEAC, Mariana, ROTARU, Irina. Motivația valorificată dintr-o perspectivă triadică: profesor – elev – proces educațional. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 1(125), pp. 30-34. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4560618 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(125) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4560618 | ||||||
CZU: 373.091 | ||||||
Pag. 30-34 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Motivația în procesul educațional condiționează dezvoltarea numai în cazul când este asamblată triadic (profesor – elev – tehnici didactice). Valorificată în sens îngust însă, aceasta se va manifesta doar sub aspectul existenței unui mediator al procesului, și anume cel al relaționării celor trei elemente. |
||||||
Cuvinte-cheie profesor, elev, tehnici, motivaţie, intrinsec, extrinsec, relaționare, teacher, student, techniques, motivation, intrinsic, extrinsic, relationship |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Budurin-Furculiţă, C.</dc:creator> <dc:creator>Țîbuleac, M.</dc:creator> <dc:creator>Rotaru, I.</dc:creator> <dc:date>2021-03-10</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Motivația în procesul educațional condiționează dezvoltarea numai în cazul când este asamblată triadic (profesor – elev – tehnici didactice). Valorificată în sens îngust însă, aceasta se va manifesta doar sub aspectul existenței unui mediator al procesului, și anume cel al relaționării celor trei elemente.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>Motivation in the educational process conditions development only if it is assembled triadically (teacher – student – teaching techniques). Capitalized in a narrow sense, however, it will be accentuated and manifested only if there is a mediator of the whole process, namely the harmonious relationship of the three elements.</p></dc:description> <dc:identifier>10.5281/zenodo.4560618</dc:identifier> <dc:source>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională 125 (1) 30-34</dc:source> <dc:subject>profesor</dc:subject> <dc:subject>elev</dc:subject> <dc:subject>tehnici</dc:subject> <dc:subject>motivaţie</dc:subject> <dc:subject>intrinsec</dc:subject> <dc:subject>extrinsec</dc:subject> <dc:subject>relaționare</dc:subject> <dc:subject>teacher</dc:subject> <dc:subject>student</dc:subject> <dc:subject>techniques</dc:subject> <dc:subject>motivation</dc:subject> <dc:subject>intrinsic</dc:subject> <dc:subject>extrinsic</dc:subject> <dc:subject>relationship</dc:subject> <dc:title>Motivația valorificată dintr-o perspectivă triadică: profesor – elev – proces educațional</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>