Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
788 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-13 20:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091 (76) |
Kinds of school providing general education (2143) |
SM ISO690:2012 BUDURIN-FURCULIŢĂ, Cristina, ȚÎBULEAC, Mariana, ROTARU, Irina. Motivația valorificată dintr-o perspectivă triadică: profesor – elev – proces educațional. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 1(125), pp. 30-34. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4560618 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(125) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4560618 | ||||||
CZU: 373.091 | ||||||
Pag. 30-34 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Motivația în procesul educațional condiționează dezvoltarea numai în cazul când este asamblată triadic (profesor – elev – tehnici didactice). Valorificată în sens îngust însă, aceasta se va manifesta doar sub aspectul existenței unui mediator al procesului, și anume cel al relaționării celor trei elemente. |
||||||
Cuvinte-cheie profesor, elev, tehnici, motivaţie, intrinsec, extrinsec, relaționare, teacher, student, techniques, motivation, intrinsic, extrinsic, relationship |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-123777</doi_batch_id> <timestamp>1719448601</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> <registrant>Centrul Educaţional Pro Didactica</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională</full_title> <issn media_type='print'>18106455</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <issue>1(125)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Motivația valorificată dintr-o perspectivă triadică: profesor – elev – proces educațional</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Cristina</given_name> <surname>Budurin-Furculiţă</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Mariana</given_name> <surname>Țîbuleac</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Irina</given_name> <surname>Rotaru</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <pages> <first_page>30</first_page> <last_page>34</last_page> </pages> <doi_data> <doi>10.5281/zenodo.4560618</doi> <resource>http://www.crossref.org/</resource> </doi_data> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>