Articolul precedent |
Articolul urmator |
520 31 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-06 17:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.036:[73+78] (1) |
Education (14334) |
Plastic arts (429) |
Music (1809) |
SM ISO690:2012 MELNIC, Natalia. Dezvoltarea gândirii creative a copiilor prin îmbinarea muzicii cu arta plastic. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 161-164. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.036:[73+78] | ||||||
Pag. 161-164 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Limbajul artelor plastice are un rol social foarte important, determinând personalitatea umană. Arta mijlocește cunoașterea lumii și a vieții sub forma imaginilor concrete, senzoriale. Dezvoltarea multilaterală a copilului este sarcina primordială a sistemului de educație contemporan, care afirmă importanța activității de predare-învățare-evaluare. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, artă plastică, imaginaţie, muzica, creativitate, education, plastic art, imagination, music, creativity |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Melnic, N.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Dezvoltarea gândirii creative a copiilor prin îmbinarea muzicii cu arta plastic</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2020</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-3422-5-4</relatedIdentifier> <subjects> <subject>educaţie</subject> <subject>artă plastică</subject> <subject>imaginaţie</subject> <subject>muzica</subject> <subject>creativitate</subject> <subject>education</subject> <subject>plastic art</subject> <subject>imagination</subject> <subject>music</subject> <subject>creativity</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.036:[73+78]</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2020</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Limbajul artelor plastice are un rol social foarte important, determinând personalitatea umană. Arta mijlocește cunoașterea lumii și a vieții sub forma imaginilor concrete, senzoriale. Dezvoltarea multilaterală a copilului este sarcina primordială a sistemului de educație contemporan, care afirmă importanța activității de predare-învățare-evaluare.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The language of Plastic Arts has a very important social role, determining the human personality. Art mediates the knowledge of the world and life in the form of concrete, sensory images. The multilateral development of the child is the primary task of the contemporary education system, which affirms the importance of teaching-learning-evaluation activity.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>