Articolul precedent |
Articolul urmator |
778 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-08 17:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.37:159.922.7 (2) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (606) |
Psychology (3398) |
SM ISO690:2012 МАКСИМЧУК, Виктория. Стимулирование развития речи у детей с синдромом Дауна. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.1, pp. 166-170. ISBN 978-9975-46-450-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.37:159.922.7 | ||||||
Pag. 166-170 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol este abordată problema dezvoltării limbajului la copiii cu sindromul Down. Menționăm că există puține lucrări realizate în această direcție în spațiul românesc, preponderent existând studii reprezetanților școlii ruse. Or, aceste lucrări poartă doar un caracter practic. În articol sunt analizate principale cercetări în domeniul dezvoltării limbajului la acești copii. Sunt descrise etapele organizării și conținutul intervenției logopedice. În cazuri cu dizabilitatea intelectuală moderată și severă, se recomandă aplicarea diferitor metode de intervenție (comunicarea alternativă, pedagogia Montessori, tehnologii informaționale). |
||||||
Cuvinte-cheie Sindromul Down, limbaj, comunicare, dezvoltare timpurie, evaluare logopedică, intervenţie logopedică |
||||||
|