Стимулирование развития речи у детей с синдромом Дауна
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
772 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-08 17:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.37:159.922.7 (2)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (590)
Psihologie (3362)
SM ISO690:2012
МАКСИМЧУК, Виктория. Стимулирование развития речи у детей с синдромом Дауна. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.1, pp. 166-170. ISBN 978-9975-46-450-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.1, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Стимулирование развития речи у детей с синдромом Дауна

CZU: 376.37:159.922.7

Pag. 166-170

Максимчук Виктория
 
Кишиневский Государственный Педагогический Университет им. Иона Крянгэ
 
 
Disponibil în IBN: 21 decembrie 2020


Rezumat

În acest articol este abordată problema dezvoltării limbajului la copiii cu sindromul Down. Menționăm că există puține lucrări realizate în această direcție în spațiul românesc, preponderent existând studii reprezetanților școlii ruse. Or, aceste lucrări poartă doar un caracter practic. În articol sunt analizate principale cercetări în domeniul dezvoltării limbajului la acești copii. Sunt descrise etapele organizării și conținutul intervenției logopedice. În cazuri cu dizabilitatea intelectuală moderată și severă, se recomandă aplicarea diferitor metode de intervenție (comunicarea alternativă, pedagogia Montessori, tehnologii informaționale).

Cuvinte-cheie
Sindromul Down, limbaj, comunicare, dezvoltare timpurie, evaluare logopedică, intervenţie logopedică