Articolul precedent |
Articolul urmator |
462 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-13 19:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
39(478) (137) |
Cultural anthropology. Ethnography. Customs. Manners. Traditions. Way of life (2278) |
SM ISO690:2012 COJOCARU, Ludmila. Semnificația educativă a folclorului la preșcolari. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 153-156. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 39(478) | ||||||
Pag. 153-156 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Tradițiile sintetizează experiența pozitivă acumulată de -a lungul unei perioade istorice și se concentrează în organizarea periodică a unor activități ce marchează cele mai semnificative momente din viața familiei și a grădiniței sau a grupurilor de copii cu interese comune. Ele au aparținut strămoșilor noștri și noi trebuie să le păstrăm și să le transmitem generațiilor . |
||||||
Cuvinte-cheie tradiţie, obicei, strămoși, copii, sărbători, tradition, custom, ancestors, children, holidays |
||||||
|