Managementul formării motivației școlare la elevi
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
695 86
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 19:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:005 (12)
Organization of instruction (533)
Management (1895)
SM ISO690:2012
MUNTEANU, Ana, BÎRSAN, Elena. Managementul formării motivației școlare la elevi. In: Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor, 13-14 mai 2020, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, Ediția 69, pp. 131-135. ISBN 978-9975-76-309-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor
Ediția 69, 2020
Conferința "Conferinţa ştiinţifică a studenţilor"
Chişinău, Moldova, 13-14 mai 2020

Managementul formării motivației școlare la elevi

CZU: 37.091:005

Pag. 131-135

Munteanu Ana, Bîrsan Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 14 noiembrie 2020


Rezumat

Motivaţia pentru învăţare reprezintă unul din subiectele importante abordate de specialiştii din pedagogie şi psihologie. Prin urmare, în articol se descrie managementul formării motivației școlare, luând în considerare schimbările ce au loc în societatea modernă. Orice metodologie de predare-învăţare-evaluare trebuie să fie fundamentată teoretic, să fie justificată de o motivare a ei prin argumente atât psihologice cât și pedagogice.

Motivation for learning is one of the important topics addressed by specialists in pedagogy and psychology. Therefore, the article describes the management of formation of school motivation, taking into account the changes that take place in modern society. Any teaching-learning-assessment methodology must be substantiated theoretically, to be justified by a motivation of it through both psychological and pedagogical arguments.

Cuvinte-cheie
motivaţie, management, elevi, educaţie,

motivation, management, students, education