Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
867 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-23 13:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.8 (16) |
Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics (273) |
SM ISO690:2012 DERMENJI-GURGUROV, Svetlana, PUȚUNTEAN, Nina. Importanţa brandingului profesional pentru cariera cadrului didactic universitar. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2019, nr. 1(9), pp. 43-47. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 1(9) / 2019 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 377.8 | ||||||
Pag. 43-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Brandingul personal este un concept nou în literatura de specialitate care coincide cu prestaţia noastră la serviciu şi modul în care ne percep cei din jur. Literatura de specialitate ne demonstrează că brandul personal este suma de calităţi şi caracteristici pentru care o personalitate este cunoscută în domeniul în care activează, este reputaţia şi modul în care este perceput. El porneşte de la imaginea de sine şi continuă cu modul în care este văzută de ceilalţi, ce imagine vrea să îşi creeze, pe ce va pune accent în formarea sa continuă. O strategie de autopromovare presupune şi autoanaliza. |
||||||
Cuvinte-cheie branding personal, formare continuă, brand profesional, pedagogy, personal branding, profesional brand, continuing training, pedagogy |
||||||
|