Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
878 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-23 13:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.8 (17) |
Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics (276) |
SM ISO690:2012 DERMENJI-GURGUROV, Svetlana, PUȚUNTEAN, Nina. Importanţa brandingului profesional pentru cariera cadrului didactic universitar. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2019, nr. 1(9), pp. 43-47. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 1(9) / 2019 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 377.8 | ||||||
Pag. 43-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Brandingul personal este un concept nou în literatura de specialitate care coincide cu prestaţia noastră la serviciu şi modul în care ne percep cei din jur. Literatura de specialitate ne demonstrează că brandul personal este suma de calităţi şi caracteristici pentru care o personalitate este cunoscută în domeniul în care activează, este reputaţia şi modul în care este perceput. El porneşte de la imaginea de sine şi continuă cu modul în care este văzută de ceilalţi, ce imagine vrea să îşi creeze, pe ce va pune accent în formarea sa continuă. O strategie de autopromovare presupune şi autoanaliza. |
||||||
Cuvinte-cheie branding personal, formare continuă, brand profesional, pedagogy, personal branding, profesional brand, continuing training, pedagogy |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Dermenji-Gurgurov, S.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Puțuntean, N.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Importanţa brandingului profesional pentru cariera cadrului didactic universitar</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2019</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>2345-1866</relatedIdentifier> <subjects> <subject>branding personal</subject> <subject>formare continuă</subject> <subject>brand profesional</subject> <subject>pedagogy</subject> <subject>personal branding</subject> <subject>profesional brand</subject> <subject>continuing training</subject> <subject>pedagogy</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>377.8</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2019-11-12</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Brandingul personal este un concept nou în literatura de specialitate care coincide cu prestaţia noastră la serviciu şi modul în care ne percep cei din jur. Literatura de specialitate ne demonstrează că brandul personal este suma de calităţi şi caracteristici pentru care o personalitate este cunoscută în domeniul în care activează, este reputaţia şi modul în care este perceput. El porneşte de la imaginea de sine şi continuă cu modul în care este văzută de ceilalţi, ce imagine vrea să îşi creeze, pe ce va pune accent în formarea sa continuă. O strategie de autopromovare presupune şi autoanaliza.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Personal branding is a new concept in the literature that coincides with our service at work and the way we perceive others. Specialty literature shows us that the personal brand is the sum of qualities and characteristics for which a person is known in the field in which it operates, is the reputation and the way it is perceived. He starts from the self-image and continues with the way he is seen by others, what image he wants to create, what he will focus on in his continuing training.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>