Importanţa brandingului profesional pentru cariera cadrului didactic universitar
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
868 24
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-23 13:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
377.8 (16)
Профессиональное образование. Технические школы. Профессиональные колледжи. Политехникумы (273)
SM ISO690:2012
DERMENJI-GURGUROV, Svetlana, PUȚUNTEAN, Nina. Importanţa brandingului profesional pentru cariera cadrului didactic universitar. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2019, nr. 1(9), pp. 43-47. ISSN 2345-1866.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Numărul 1(9) / 2019 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904

Importanţa brandingului profesional pentru cariera cadrului didactic universitar

The importance of professional branding for the career of academics

CZU: 377.8

Pag. 43-47

Dermenji-Gurgurov Svetlana, Puțuntean Nina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 aprilie 2020


Rezumat

Brandingul personal este un concept nou în literatura de specialitate care coincide cu prestaţia noastră la serviciu şi modul în care ne percep cei din jur. Literatura de specialitate ne demonstrează că brandul personal este suma de calităţi şi caracteristici pentru care o personalitate este cunoscută în domeniul în care activează, este reputaţia şi modul în care este perceput. El porneşte de la imaginea de sine şi continuă cu modul în care este văzută de ceilalţi, ce imagine vrea să îşi creeze, pe ce va pune accent în formarea sa continuă. O strategie de autopromovare presupune şi autoanaliza.

Personal branding is a new concept in the literature that coincides with our service at work and the way we perceive others. Specialty literature shows us that the personal brand is the sum of qualities and characteristics for which a person is known in the field in which it operates, is the reputation and the way it is perceived. He starts from the self-image and continues with the way he is seen by others, what image he wants to create, what he will focus on in his continuing training.

Cuvinte-cheie
branding personal, formare continuă, brand profesional, pedagogy,

personal branding, profesional brand, continuing training, pedagogy