Cuvinte-cheie (32): education (3), the educational levels (1), the premises of educational marketing (1)
Scopus Author IDGoogle Scholar ID
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 2
- 3.2.Articole în alte reviste din RM - 1
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 1
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 4
- 6. Publicații la manifestări științifice de peste hotare
- 6.2.Publicații la manifestări științifice indexate în Scopus - 1
The impact of project marketing on the projects finality |
Savciuc Oxana , Casap Lucia |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Eastern European Journal for Regional Studies (EEJRS) |
Nr. 1(1) / 2015 / ISSN 1857-436X / ISSNe 2537-6179 |
Disponibil online 3 April, 2018. Descarcări-5. Vizualizări-1054 |