Teze/Rezumate în culegeri - 2.
Mediul cultural al formării comportamentului consumatorului |
Spinei-Tonu Agnesia |
Universitatea de Stat din Moldova |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova. Ştiinţe ale naturii și exacte. Ştiinţe economice |
SJ, SNE. 2022. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-158-38-1. |
Disponibil online 30 January, 2023. Descarcări-46. Vizualizări-378 |
Retrospectiva turismului religios în Republica Moldova prin prisma marketingului în perioada pandemică COVID-19 |
Spinei-Tonu Agnesia |
Universitatea de Stat din Moldova |
Sesiune națională cu participare internațională de comunicări științifice studențești dedicate aniversării a 75-a a USM |
Ediția 25, Vol.1. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-152-93-8.. |
Disponibil online 23 April, 2021. Descarcări-1. Vizualizări-255 |
Retrospectiva turismului religios în Republica Moldova prin prisma marketingului în perioada pandemică Covid-19 |
Spinei-Tonu Agnesia |
Universitatea de Stat din Moldova |
Interuniversitaria |
Ediția 17, Vol.2. 2021. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-264-1. |
Disponibil online 3 February, 2022. Descarcări-4. Vizualizări-377 |