Afiliat la Universitatea de Stat din Moldova
Mediul cultural al formării comportamentului consumatorului |
Spinei-Tonu Agnesia |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova. Ştiinţe ale naturii și exacte. Ştiinţe economice |
SJ, SNE. 2022. Chișinău, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 153-156. |
Disponibil online 30 January, 2023 |
Retrospectiva turismului religios în Republica Moldova prin prisma marketingului în perioada pandemică Covid-19 |
Spinei-Tonu Agnesia |
Interuniversitaria |
Ediția 17, Vol.2. 2021. Bălți, Republica Moldova. Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi. 224-226. |
Disponibil online 3 February, 2022 |
Retrospectiva turismului religios în Republica Moldova prin prisma marketingului în perioada pandemică COVID-19 |
Spinei-Tonu Agnesia |
Sesiune națională cu participare internațională de comunicări științifice studențești dedicate aniversării a 75-a a USM |
Ediția 25, Vol.1. 2021. Chişinău. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 211-214. |
Disponibil online 23 April, 2021 |
1-3 of 3