ORCiD
Publicaţii la conferinţe din RM - 5.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Publicaţii la conferinţe din RM - 5.
Teze/Rezumate în culegeri - 2.
Brandul de țară ca instrument de intensificare a atractivității investiționale a țării |
Furdui Veronica |
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova |
Creşterea economică în condiţiile globalizării |
Ediția 16, Vol.1. 2022. Chisinau, Moldova. ISBN 978-9975-3583-6-1.. |
Disponibil online 26 December, 2022. Descarcări-7. Vizualizări-264 |
Studiul comparativ al politicilor de promovare a brandurilor de țară ale Europei centrale și de est |
Furdui Veronica |
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova |
Competitiveness and sustainable development |
Editia 4. 2022. Chișinău. ISBN (pdf) 978-9975-45-872-6 (PDF). |
Disponibil online 3 January, 2023. Descarcări-9. Vizualizări-262 |
Rolul brandului de țară și al imaginii la dezvoltarea țării |
Furdui Veronica |
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova |
Integrare prin cercetare si inovare.Științe juridice și economice |
SJE. 2022. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-152-48-8. |
Disponibil online 20 February, 2023. Descarcări-1. Vizualizări-154 |
The country brand as an instrument for intensifying the investment attractiveness of the country |
Furdui Veronica |
Free International University of Moldova |
Creşterea economică în condiţiile globalizării |
Ediția 16. 2022. Chisinau, Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-3530-9-0 (PDF). |
Disponibil online 2 November, 2022. Descarcări-2. Vizualizări-224 |
Evoluţia relaţiei conceptelor de marcă şi brand: contexte, diferenţe şi similitudini |
Furdui Veronica |
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova |
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare |
2018. Chişinău. ISBN 978-9975-3168-7-3. |
Disponibil online 28 February, 2020. Descarcări-158. Vizualizări-771 |
Fundamentarea conceptelor brandului de ţară în baza teoriei brabdului corporativ şi de produs |
Furdui Veronica |
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova |
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare |
2018. Chişinău. ISBN 978-9975-3168-7-3. |
Disponibil online 28 February, 2020. Descarcări-73. Vizualizări-670 |
Brandul de ţară – domeniu distinct al marketingului internaţional în condiţiile concurenţei globale |
Furdui Veronica |
Academia de Studii Economice din Moldova |
International Conference of Young Researchers |
Ediția 9. 2011. Chişinău. ISBN 978-9975-4224-7-5. |
Disponibil online 21 May, 2021. Descarcări-21. Vizualizări-326 |