IBN
Închide
Dinamica numărului de publicaţii pe ani
Dinamica articolelor pe ani
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Colaborarea autorului
Dinamica descărcărilor pe ani
ORCiD

Publicaţii la conferinţe din RM - 5.
Teze/Rezumate în culegeri - 2.
XLS PDF DOC
SM ISO690:2012
DOC
ISO 690:2012Clasificate
  • 5. Publicaţii la manifestări din RM
  • 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 2
  • 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 3
  • 5.4.Teze / rezumate în culegerile de la alte manifestări din RM - 2

2022 - 4

Brandul de țară ca instrument de intensificare a atractivității investiționale a țării
Furdui Veronica
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
Creşterea economică în condiţiile globalizării
Ediția 16, Vol.1. 2022. Chisinau, Moldova. ISBN 978-9975-3583-6-1..
Disponibil online 26 December, 2022. Descarcări-7. Vizualizări-264
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Studiul comparativ al politicilor de promovare a brandurilor de țară ale Europei centrale și de est
Furdui Veronica
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
Competitiveness and sustainable development
Editia 4. 2022. Chișinău. ISBN (pdf) 978-9975-45-872-6 (PDF).
Disponibil online 3 January, 2023. Descarcări-9. Vizualizări-262
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rolul brandului de țară și al imaginii la dezvoltarea țării
Furdui Veronica
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
Integrare prin cercetare si inovare.Științe juridice și economice
SJE. 2022. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-152-48-8.
Disponibil online 20 February, 2023. Descarcări-1. Vizualizări-154
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The country brand as an instrument for intensifying the investment attractiveness of the country
Furdui Veronica
Free International University of Moldova
Creşterea economică în condiţiile globalizării
Ediția 16. 2022. Chisinau, Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-3530-9-0 (PDF).
Disponibil online 2 November, 2022. Descarcări-2. Vizualizări-224
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2018 - 2

Evoluţia relaţiei conceptelor de marcă şi brand: contexte, diferenţe şi similitudini
Furdui Veronica
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare
2018. Chişinău. ISBN 978-9975-3168-7-3.
Disponibil online 28 February, 2020. Descarcări-158. Vizualizări-771
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fundamentarea conceptelor brandului de ţară în baza teoriei brabdului corporativ şi de produs
Furdui Veronica
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare
2018. Chişinău. ISBN 978-9975-3168-7-3.
Disponibil online 28 February, 2020. Descarcări-73. Vizualizări-670
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2011 - 1

Brandul de ţară – domeniu distinct al marketingului internaţional în condiţiile concurenţei globale
Furdui Veronica
Academia de Studii Economice din Moldova
International Conference of Young Researchers
Ediția 9. 2011. Chişinău. ISBN 978-9975-4224-7-5.
Disponibil online 21 May, 2021. Descarcări-21. Vizualizări-326
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 7 of 7