ORCiD
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teze/Rezumate în culegeri - 2.
Brandul de țară ca instrument de intensificare a atractivității investiționale a țării |
Furdui Veronica |
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova |
Creşterea economică în condiţiile globalizării |
Ediția 16, Vol.1. 2022. Chisinau, Moldova. ISBN 978-9975-3583-6-1.. |
Disponibil online 26 December, 2022. Descarcări-7. Vizualizări-290 |
Studiul comparativ al politicilor de promovare a brandurilor de țară ale Europei centrale și de est |
Furdui Veronica |
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova |
Competitiveness and sustainable development |
Editia 4. 2022. Chișinău. ISBN (pdf) 978-9975-45-872-6 (PDF). |
Disponibil online 3 January, 2023. Descarcări-9. Vizualizări-292 |
Rolul brandului de țară și al imaginii la dezvoltarea țării |
Furdui Veronica |
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova |
Integrare prin cercetare si inovare.Științe juridice și economice |
SJE. 2022. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-152-48-8. |
Disponibil online 20 February, 2023. Descarcări-1. Vizualizări-169 |
The country brand as an instrument for intensifying the investment attractiveness of the country |
Furdui Veronica |
Free International University of Moldova |
Creşterea economică în condiţiile globalizării |
Ediția 16. 2022. Chisinau, Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-3530-9-0 (PDF). |
Disponibil online 2 November, 2022. Descarcări-2. Vizualizări-285 |
Brandul de ţară – domeniu distinct al marketingului internaţional în condiţiile concurenţei globale |
Furdui Veronica |
Academia de Studii Economice din Moldova |
International Conference of Young Researchers |
Ediția 9. 2011. Chişinău. ISBN 978-9975-4224-7-5. |
Disponibil online 21 May, 2021. Descarcări-21. Vizualizări-362 |