Afiliat la Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
The country brand as an instrument for intensifying the investment attractiveness of the country |
Furdui Veronica |
Creşterea economică în condiţiile globalizării |
Ediția 16. 2022. Chisinau, Moldova. INCE. 19-19a. |
Disponibil online 2 November, 2022 |
Brandul de țară ca instrument de intensificare a atractivității investiționale a țării |
Furdui Veronica |
Creşterea economică în condiţiile globalizării |
Ediția 16, Vol.1. 2022. Chisinau, Moldova. INCE. 246-251. |
Disponibil online 26 December, 2022 |
Studiul comparativ al politicilor de promovare a brandurilor de țară ale Europei centrale și de est |
Furdui Veronica |
Competitiveness and sustainable development |
Editia 4. 2022. Chișinău. Tehnica-UTM. 18-22. |
Disponibil online 3 January, 2023 |
Rolul brandului de țară și al imaginii la dezvoltarea țării |
Furdui Veronica |
Integrare prin cercetare si inovare.Științe juridice și economice |
SJE. 2022. Chisinau, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 392-394. |
Disponibil online 20 February, 2023 |
Evoluţia relaţiei conceptelor de marcă şi brand: contexte, diferenţe şi similitudini |
Furdui Veronica |
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare |
2018. Chişinău. "Print-Caro" SRL. 254-267. |
Disponibil online 28 February, 2020 |
Fundamentarea conceptelor brandului de ţară în baza teoriei brabdului corporativ şi de produs |
Furdui Veronica |
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare |
2018. Chişinău. "Print-Caro" SRL. 268-285. |
Disponibil online 28 February, 2020 |
1-6 of 6