IBN
  



  














    
  


  
Închide

Afiliat la Universitatea Liberă Internaţională din Moldova

2022 - 4

The country brand as an instrument for intensifying the investment attractiveness of the country
Furdui Veronica
Creşterea economică în condiţiile globalizării
Ediția 16. 2022. Chisinau, Moldova. INCE. 19-19a.
Disponibil online 2 November, 2022
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brandul de țară ca instrument de intensificare a atractivității investiționale a țării
Furdui Veronica
Creşterea economică în condiţiile globalizării
Ediția 16, Vol.1. 2022. Chisinau, Moldova. INCE. 246-251.
Disponibil online 26 December, 2022
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Studiul comparativ al politicilor de promovare a brandurilor de țară ale Europei centrale și de est
Furdui Veronica
Competitiveness and sustainable development
Editia 4. 2022. Chișinău. Tehnica-UTM. 18-22.
Disponibil online 3 January, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rolul brandului de țară și al imaginii la dezvoltarea țării
Furdui Veronica
Integrare prin cercetare si inovare.Științe juridice și economice
SJE. 2022. Chisinau, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 392-394.
Disponibil online 20 February, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2018 - 2

Evoluţia relaţiei conceptelor de marcă şi brand: contexte, diferenţe şi similitudini
Furdui Veronica
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare
2018. Chişinău. "Print-Caro" SRL. 254-267.
Disponibil online 28 February, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fundamentarea conceptelor brandului de ţară în baza teoriei brabdului corporativ şi de produs
Furdui Veronica
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare
2018. Chişinău. "Print-Caro" SRL. 268-285.
Disponibil online 28 February, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-6 of 6