ORCiD
Articole în reviste din RM - 3. Publicaţii la conferinţe din RM - 6.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Articole în reviste din RM - 3. Publicaţii la conferinţe din RM - 6.
Teze/Rezumate în culegeri - 1.
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 1
- 3.2.Articole în alte reviste din RM - 2
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 6
- 5.4.Teze / rezumate în culegerile de la alte manifestări din RM - 1
Reconsiderarea conținutului, scopului și domeniilor de investigare a auditului de marketing |
Tabarcea Ala |
Universitatea de Stat din Moldova |
Integrare prin cercetare și inovare.Ştiinţe juridice și economice |
SJE. 2023. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-62-687-3. |
Disponibil online 15 April, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-85 |
Strategii de marketing direct utilizate în promovarea turismului sustenabil |
Tabarcea Ala |
Universitatea de Stat din Moldova |
Development of sustainable tourism: actualities and opportunities |
Ediţia 2. 2023. . ISBN (pdf) 978-9975-62-482-4 (PDF). |
Disponibil online 17 October, 2023. Descarcări-33. Vizualizări-237 |
Marketing versus iluzii cognitive |
Tabarcea Ala |
Universitatea de Stat din Moldova |
Relaţii internaţionale. Plus |
Nr. 2(22) / 2022 / ISSN 1857-4440 / ISSNe 2587-3393 |
Disponibil online 10 September, 2023. Descarcări-4. Vizualizări-119 |
Dezvoltare sustenabilă versus marketing ofensator |
Tabarcea Ala1 , Tullio Romita2 |
1 Universitatea de Stat din Moldova, 2 Universitatea din Calabria |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naționale și mondiale |
2022. Chişinau, Moldova. ISBN 978-9975-62-488-6. |
Disponibil online 6 March, 2024. Descarcări-1. Vizualizări-59 |
Oportunitatea valorificării afacerilor de francizing în industria ospitalității Republicii Moldova |
Tabarcea Ala , Ţurcanu Olesea |
Universitatea de Stat din Moldova |
Development of sustainable tourism: actualities and opportunities |
2022. . ISBN (pdf) 978-9975-62-502-9 (PDF). |
Disponibil online 21 February, 2023. Descarcări-12. Vizualizări-245 |
Reconsiderarea teoriei comportamentului consumatorului |
Tabarcea Ala |
Universitatea de Stat din Moldova |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării) |
Nr. 11(02) / 2022 / ISSN 2587-4446 / ISSNe 2587-4454 |
Disponibil online 14 November, 2022. Descarcări-6. Vizualizări-379 |
Sustainable development versus offensive marketing |
Tabarcea Ala1 , Tullio Romita2 |
1 Moldova State University, 2 University of Calabria |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naționale și mondiale |
2022. Chişinau, Moldova. . |
Disponibil online 4 November, 2022. Descarcări-7. Vizualizări-302 |
The impact of tourism on the environment and development prospects of ecotourism |
Tabarcea Ala1 , Iaquinta Pietro2 |
1 Moldova State University, 2 University of Calabria |
Development of sustainable tourism: actualities and opportunities |
2022. . ISBN (pdf) 978-9975-62-502-9 (PDF). |
Disponibil online 21 February, 2023. Descarcări-3. Vizualizări-216 |
Schimbarea comportamentului consumatorului individual și durabil din punct de vedere ecologic |
Buzdugan Adriana , Tabarcea Ala |
Universitatea de Stat din Moldova |
Sustainable Public Procurement: challenges and opportunities |
2020. Chișinău, Republica Moldova. . |
Disponibil online 29 December, 2020. Descarcări-35. Vizualizări-595 |
Sisteme informatice – suport al activităţilor de marketing |
Pascari Ludmila , Tabarcea Ala |
Universitatea de Stat din Moldova |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) |
Nr. 7(97) / 2016 / ISSN 1857-2073 / ISSNe 2345-1033 |
Disponibil online 9 May, 2017. Descarcări-43. Vizualizări-981 |