Tabarcea Ala
Articole în reviste din RM - 3, Descărcări - 62, Vizualizări - 1578
Reconsiderarea teoriei comportamentului consumatorului ![]() |
Tabarcea Ala ![]() |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării) |
Nr. 11(02) / 2022 / ISSN 2587-4446 / ISSNe 2587-4454 |
Disponibil online 14 November, 2022. Descarcări-9. Vizualizări-409 |
Marketing versus iluzii cognitive ![]() ![]() |
Tabarcea Ala ![]() |
Relaţii internaţionale. Plus |
Nr. 2(22) / 2022 / ISSN 1857-4440 / ISSNe 2587-3393 |
Disponibil online 10 September, 2023. Descarcări-4. Vizualizări-128 |
Sisteme informatice – suport al activităţilor de marketing ![]() |
Pascari Ludmila , Tabarcea Ala ![]() |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) |
Nr. 7(97) / 2016 / ISSN 1857-2073 / ISSNe 2345-1033 |
Disponibil online 9 May, 2017. Descarcări-49. Vizualizări-1041 |