IBN
Închide
Caranfil Narcisa Gianina
Dinamica numărului de publicaţii pe ani
Dinamica articolelor pe ani
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Colaborarea autorului
Dinamica descărcărilor pe ani
ORCiD

Teze/Rezumate în culegeri - 2.
XLS PDF DOC
SM ISO690:2012
DOC
ISO 690:2012Clasificate
  • 3. Articole în reviste din RM
  • 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
  • 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 3
  • 3.1.4.Articole în reviste de cat. C - 1
  • 3.2.Articole în alte reviste din RM - 2
  • 4. Articole în reviste de peste hotare
  • 4.3.Articole în alte reviste științifice de peste hotare - 1
  • 5. Publicaţii la manifestări din RM
  • 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 1
  • 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 4
  • 5.4.Teze / rezumate în culegerile de la alte manifestări din RM - 2

2019 - 1

Mai sunt motivaţi adolescenţii români să se implice în activitățile școlare? Dovezi și considerații practice
Robu Viorel1 , Caranfil Narcisa Gianina2
1 Universitatea „Vasile Alecsandri”, Bacău,
2 Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
EcoSoEn
Nr. 3-4 / 2019 / ISSN 2587-344X / ISSNe 2587-425X
Disponibil online 6 December, 2019. Descarcări-18. Vizualizări-854
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2018 - 1

Mai sunt motivaţi adolescenţii români să se implice în activităţile şcolare? Câteva dovezi şi consideraţii practice
Robu Viorel1 , Caranfil Narcisa Gianina2
1 Universitatea „Vasile Alecsandri”, Bacău,
2 Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
Magazin bibliologic
Nr. 3-4 / 2018 / ISSN 1857-1476
Disponibil online 5 June, 2019. Descarcări-22. Vizualizări-755
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 2 of 2