ORCiD
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teze/Rezumate în culegeri - 1.
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.2.Articole în reviste de cat. B+ - 2
- 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 8
- 3.1.4.Articole în reviste de cat. C - 1
- 3.1.5.Articole în reviste științifice din RM (până în 2009) - 1
- 3.2.Articole în alte reviste din RM - 1
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 2
- 5.2.Teze / rezumate în culegerile manifestărilor din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 1
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 10
Advertising slogans and specificity of their translation |
Dimo Olga , Colenciuc Inna |
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova |
Intertext |
Nr. 1-2 / 2010 / ISSN 1857-3711 / ISSNe 2345-1750 |
Disponibil online 16 December, 2013. Descarcări-10. Vizualizări-929 |