IBN
Închide
Codreanu Florina
Dinamica numărului de publicaţii pe ani
Dinamica articolelor pe ani
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Colaborarea autorului
ORCiD

Publicaţii la conferinţe din RM - 3.
XLS PDF DOC
SM ISO690:2012

2022 - 1

Îmbunătățirea abilității de ascultare activă – un deziderat în urma predării online
Codreanu Florina123
1 Şcoala Gimnazială Bereşti-Tazlău,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
3 Școala doctorală Științe ale Educației, UPSC „Ion Creangă”, Chișinău
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1.. 2022. Chişinău. e-ISBN 978-9975-46-669-1.
Disponibil online 21 April, 2023. Descarcări-4. Vizualizări-266
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2021 - 2

Preocuparea cadrelor didactice pentru formarea competenței de ascultare activă la elevi
Codreanu Florina12 , Marin Mariana3
1 Şcoala Gimnazială Bereşti-Tazlău,
2 Școala doctorală Științe ale Educației, UPSC „Ion Creangă”, Chișinău,
3 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-567-0..
Disponibil online 26 April, 2022. Descarcări-14. Vizualizări-365
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rolul ascultării active în prevenirea și depășirea dificultăților de învățare la elevii ciclului primar
Codreanu Florina123
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Școala doctorală Științe ale Educației, UPSC „Ion Creangă”, Chișinău,
3 Şcoala Gimnazială Bereşti-Tazlău
Educația în fața noilor provocări
Vol.1. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-76-371-4..
Disponibil online 27 January, 2022. Descarcări-6. Vizualizări-305
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 3 of 3