IBN
Închide
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltareSociologie, 2022
Ingredientele brandului personal
Bîtca Lucia
Centrul de Sănătate pentru Tineri „Neovita”
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 4-a. 2022. Bălți. ISBN 978-9975-161-32-9.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rolul comunicării asertive în integrarea profesională la debutul carierei
Bîrsan Elena
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 4-a. 2022. Bălți. ISBN 978-9975-161-32-9.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Considerații teoretice privind axiologia formării profesionale a cadrelor didactice
Borozan Maia, Țurcan-Balţat Lilia
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 4-a. 2022. Bălți. ISBN 978-9975-161-32-9.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gestionarea arderii profesionale – factor motivant în formarea personalității cadrului didactic modern
Caluţcaia Diana
Детский сад №5, Дрокия
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 4-a. 2022. Bălți. ISBN 978-9975-161-32-9.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Managementul calității în învățământul general din perspectiva dimensiunii umane
Cernei Andriana12
1 IP Liceul Teoretic „Văratic”, Rîșcani,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 4-a. 2022. Bălți. ISBN 978-9975-161-32-9.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5