IBN
Închide
Competitivitatea şi Inovarea în Economia CunoaşteriiFilologie, 2020
Multilingualism as a new approach in teaching modern languages
Diaconu Luminiţa
Academy of Economic Studies of Moldova
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Ediţia a 22-a . 2020. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-985-4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Impactul pandemiei COVID-19 asupra comunicării: provocări şi oportunităţi
Dodu-Gugea Larisa1, Ghileţchi Zorina2
1 Academia de Studii Economice din Moldova,
2 Colegiul Naţional de Comerţ al ASEM
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Ediţia a 22-a . 2020. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-985-4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Creativitatea terminologică in limba franceză contemporană (în baza terminologiei economice)
Moldovanu Gheorghe
Academia de Studii Economice din Moldova
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Ediţia a 22-a . 2020. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-985-4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Autoevaluarea în procesul de învățare a limbilor străine
Rusu Djulieta
Academia de Studii Economice din Moldova
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Ediţia a 22-a . 2020. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-985-4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Creativitatea terminologică in limba franceză contemporană (în baza terminologiei economice)
Moldovanu Gheorghe
Academia de Studii Economice din Moldova
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Ediţia a 22-a . 2020. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-985-4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5