Articolul precedent |
Articolul urmator |
671 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-26 16:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.922.7 (94) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Psihologie (3397) |
SM ISO690:2012 URSU, Daria. Educația de la egal la egal. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 372-374. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+159.922.7 | ||||||
Pag. 372-374 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educația de la Egal la Egal (EEE) este un proces, în cadrul căruia tineri motivați și bine instruiți desfășoară activități educative informale sau organizate, cu semenii lor de-a lungul unei perioade de timp, având drept scop cultivarea cunoștințelor acestora, formarea atitudinilor, convingerilor și deprinderilor și determinându-i să fie mai responsabili și activi. Activitățile EEE pot fi desfășurate, în cadrul unor mici grupuri sau prin contact individual, într-o mare varietate de împrejurări: în școli și universități, cluburi, biserici, la locul de muncă, pe stradă sau în orice alt loc unde se întâlnesc tinerii. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, egal, Tineri, education, equal, young people |
||||||
|