Articolul precedent |
Articolul urmator |
622 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 17:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3.811 (5) |
Educație (14334) |
SM ISO690:2012 LUPU, Doina. Atelierul de lectură – formă de organizare a lecţiilor de română. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor filologice, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 3, pp. 99-102. ISBN 978-9975-76-303-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 3, 2020 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3.811 | ||||||
Pag. 99-102 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
. The Reading Workshop is an instructional practice and teaching method that will help students develop as readers, speakers, and independent thinkers. This strategy comprises three components that work together in order to allow the teacher provide his/her pupils with the necessary skills, abilities, and behaviors that will help them grow as rational personalities. Its structure supports students’ development because it incorporates both demonstration, guided practice, and individual contribution |
||||||
Cuvinte-cheie atelier de lectură, competențe, text, tehnici, strategie, sarcini |
||||||
|