Atelierul de lectură – formă de organizare a lecţiilor de română
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
622 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 17:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3.811 (5)
Educație (14334)
SM ISO690:2012
LUPU, Doina. Atelierul de lectură – formă de organizare a lecţiilor de română. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor filologice, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 3, pp. 99-102. ISBN 978-9975-76-303-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 3, 2020
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020

Atelierul de lectură – formă de organizare a lecţiilor de română

CZU: 371.3.811

Pag. 99-102

Lupu Doina
 
Centrul de Excelență în Informatică și Tehnologii Informaționale, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2020


Rezumat

. The Reading Workshop is an instructional practice and teaching method that will help students develop as readers, speakers, and independent thinkers. This strategy comprises three components that work together in order to allow the teacher provide his/her pupils with the necessary skills, abilities, and behaviors that will help them grow as rational personalities. Its structure supports students’ development because it incorporates both demonstration, guided practice, and individual contribution

Cuvinte-cheie
atelier de lectură, competențe, text, tehnici, strategie, sarcini