Psycho-social dimensions of transition from primary school to junior high school
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1429 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-18 11:30
SM ISO690:2012
JARAMNA, Raid. Psycho-social dimensions of transition from primary school to junior high school. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 484-488. ISBN 978-9975-48-066-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 1-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Psycho-social dimensions of transition from primary school to junior high school


Pag. 484-488

Jaramna Raid
 
Tiraspol State University
 
 
Disponibil în IBN: 26 februarie 2020


Rezumat

Tranziţia de la ciclul primar la cel gimnazial afectează elevii atât sub aspect psihologic, cât şi social şi, în consecinţă, generează varii probleme: stres, nemulţumire, impulsivitate, reducerea respectului de sine, creşterea tulburărilor de atenţie, cum ar fi lipsa de concentrare, hiper-activitatea etc. Rezultatele cercetării demonstrează c ă pentru a ajuta elevii să facă faţă acestor dificultăţi, profesorii şi părinţii trebuie să ţină cont de necesităţile lor, care sunt de natură intelectuală, fizică, socială, emoţională, psihologică şi morală.