Articolul precedent |
Articolul urmator |
1429 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-18 11:30 |
SM ISO690:2012 JARAMNA, Raid. Psycho-social dimensions of transition from primary school to junior high school. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 484-488. ISBN 978-9975-48-066-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne Partea 1-a. , 2014 |
||||||
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne" Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 484-488 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Tranziţia de la ciclul primar la cel gimnazial afectează elevii atât sub aspect psihologic, cât şi social şi, în consecinţă, generează varii probleme: stres, nemulţumire, impulsivitate, reducerea respectului de sine, creşterea tulburărilor de atenţie, cum ar fi lipsa de concentrare, hiper-activitatea etc. Rezultatele cercetării demonstrează c ă pentru a ajuta elevii să facă faţă acestor dificultăţi, profesorii şi părinţii trebuie să ţină cont de necesităţile lor, care sunt de natură intelectuală, fizică, socială, emoţională, psihologică şi morală. |
||||||
|