Articolul precedent |
Articolul urmator |
852 175 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-27 10:27 |
SM ISO690:2012 PASCARI, Valentina. Adaptarea şcolară – condiţie pentru formarea identităţii şcolarului mic. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 433-440. ISBN 978-9975-48-066-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne Partea 1-a. , 2014 |
||||||
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne" Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 433-440 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Article entitled "School adaptation-condition for small pupil identity formation" is dedicated to a current urgent problem. Here are presented some theoretical guidelines on the issue of adaptation, including school adaptation. In this article there is demonstrated the complexity of adaptation, the approaching in broad and narrow sense. There are analyzed school adaptation factor: physiological, psychological and learning factor and their impact on training small pupil identity. |
||||||
|