Adaptarea şcolară – condiţie pentru formarea identităţii şcolarului mic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
842 173
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 11:19
SM ISO690:2012
PASCARI, Valentina. Adaptarea şcolară – condiţie pentru formarea identităţii şcolarului mic. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 433-440. ISBN 978-9975-48-066-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 1-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Adaptarea şcolară – condiţie pentru formarea identităţii şcolarului mic


Pag. 433-440

Pascari Valentina
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 26 februarie 2020


Rezumat

Article entitled "School adaptation-condition for small pupil identity formation" is dedicated to a current urgent problem. Here are presented some theoretical guidelines on the issue of adaptation, including school adaptation. In this article there is demonstrated the complexity of adaptation, the approaching in broad and narrow sense. There are analyzed school adaptation factor: physiological, psychological and learning factor and their impact on training small pupil identity.