Impactul activităţilor practice asupra dezvoltării competenţelor specifice chimiei la treapta gimnazială
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
423 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-09 19:37
SM ISO690:2012
MORUZ, Mariana, COROPCEANU, Eduard. Impactul activităţilor practice asupra dezvoltării competenţelor specifice chimiei la treapta gimnazială. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 355-359. ISBN 978-9975-48-066-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 1-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Impactul activităţilor practice asupra dezvoltării competenţelor specifice chimiei la treapta gimnazială


Pag. 355-359

Moruz Mariana1, Coropceanu Eduard2
 
1 Liceul Teoretic " Academia Copiilor", Chisinau,
2 Universitatea Academiei de Ştiinţe a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 25 februarie 2020


Rezumat

The experimental activities have a considerable effect on the formation of specific skills in Chemistry. They present the most effective way to stimulate the interest for Chemistry, developing a conscious and productive training. The competence of organizing and conducting experimental activities develops valuable skills in analyzing deeply some phenomena, a fact which allows the understanding of the unique world picture. One of the contemporary trends in teaching Chemistry is the elaboration of methods of demonstrating some harmless experience, accessible even at home, with little resources, a process that would contribute to the popularization and dissemination of chemical knowledge.