Evaluarea competenţei şcolare – abordare constructivistă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
465 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-05 07:43
SM ISO690:2012
SIMION, Crenguţa. Evaluarea competenţei şcolare – abordare constructivistă. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 359-363. ISBN 978-9975-48-066-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 1-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Evaluarea competenţei şcolare – abordare constructivistă


Pag. 359-363

Simion Crenguţa
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 25 februarie 2020


Rezumat

In this paper is analyzed the concept of assessing schools in the constructivist perspective, which is focused not on the result, but the process of formation. Constructivist assessment is a current trend in the full involvement of the student in the educational process.