Articolul precedent |
Articolul urmator |
465 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-05 07:43 |
SM ISO690:2012 SIMION, Crenguţa. Evaluarea competenţei şcolare – abordare constructivistă. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 359-363. ISBN 978-9975-48-066-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne Partea 1-a. , 2014 |
||||||
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne" Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 359-363 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this paper is analyzed the concept of assessing schools in the constructivist perspective, which is focused not on the result, but the process of formation. Constructivist assessment is a current trend in the full involvement of the student in the educational process. |
||||||
|