Abordarea procesului educaţional din perspectivă constructivistă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
574 38
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 06:02
SM ISO690:2012
AFANAS, Aliona. Abordarea procesului educaţional din perspectivă constructivistă. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 226-232. ISBN 978-9975-48-066-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 1-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Abordarea procesului educaţional din perspectivă constructivistă


Pag. 226-232

Afanas Aliona
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 23 februarie 2020


Rezumat

L’article envisage le problème de l’apprentissage constructiviste dans le cadre de l’activité éducative. Les conséquences les plus importantes de l’approche constructiviste de l’apprentissage sont: la participation active de l’élève, la projection des milieux d’apprentissage relevantes et réalistes, l’intérêt de l’élève, la conception des écoles en communautés d’apprentissage, la préparation supplémentaire du professeur.