Cunoașterea de către educatori a particularităților evoluției lexicului la vârsta preșcolară – imperativ în dezvoltarea optimă a vocabularului
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
757 49
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 09:16
SM ISO690:2012
MÎSLIŢCHI, Valentina, ISACOVA, Aliona. Cunoașterea de către educatori a particularităților evoluției lexicului la vârsta preșcolară – imperativ în dezvoltarea optimă a vocabularului. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogia învățământului primar și preșcolar, Ed. 1, 10-11 martie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 4, pp. 90-100. ISBN 978-9975-76-232-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2018
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
1, Chişinău, Moldova, 10-11 martie 2018

Cunoașterea de către educatori a particularităților evoluției lexicului la vârsta preșcolară – imperativ în dezvoltarea optimă a vocabularului


Pag. 90-100

Mîsliţchi Valentina1, Isacova Aliona2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Instituția de Educație Timpurie „Sălcioara”, mun. Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 18 februarie 2020


Rezumat

Articolul scoate în evidență particularitățile evoluției vocabularului la copiii de vârstă antepreșcolară și preșcolară. În lucrare sunt prezentate rezultatele variilor studii ale cercetătorilor care și-au adus contribuția în investigarea problemei axată pe achiziția vocabularului copiilor de vârstă timpurie și preșcolară.

Cuvinte-cheie
lexic, vocabular pasiv, vocabular activ, masa vocabularului, cuvânt, noţiune, sensul și semnificația cuvântului, evoluția lexicului copilului, volumul vocabularului