Articolul precedent |
Articolul urmator |
821 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-31 12:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7+37.015.3 (13) |
Psihologie (3516) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076) |
SM ISO690:2012 HAHEU-MUNTEANU, Eufrosinia, TOIA, Maria. Condiții psihopedagogice de educație nonviolentă. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chisinau, Republic of Moldova: 2019, Seria 21, Vol.2, pp. 52-60. ISBN 978-9975-3370-3-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.2, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.7+37.015.3 | ||||||
Pag. 52-60 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Communication allows a person to express their thoughts, feelings and attitude. Non-violent communication concentrates on the fundamental values, use the terms that encourage kindness and faciliates interpersonal relations, help to prevent and overcome abusives situation. In order to develop non-violent communication skills a teacher must create a lasting and positive partnership with his disciples. |
||||||
|