Articolul precedent |
Articolul urmator |
668 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-26 11:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.016:004 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 COJOCARI, Lidia. Utilizarea tehnologiilor informaionale în familiarizarea copiilor cu corpul uman. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chisinau, Republic of Moldova: 2019, Seria 21, Vol.2, pp. 60-67. ISBN 978-9975-3370-3-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.2, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.016:004 | ||||||
Pag. 60-67 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The use of information technologies in familiarizing children with the human body is a new working strategy for teachers and children. It's a new way of designing training and learning, which enriches the system of didactic activities and presents important formative and informative valences. This fact is demonstrated by the quantitative and qualitative increase of the high cognitive level to 21,43%. Also, by the disappearance of the lower level at the experimental group, in comparison with the high level of 14.82% in the children control group and the presence of the lower level (7.4%). |
||||||
|