Utilizarea tehnologiilor informaionale în familiarizarea copiilor cu corpul uman
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
668 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-26 11:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.016:004 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
COJOCARI, Lidia. Utilizarea tehnologiilor informaionale în familiarizarea copiilor cu corpul uman. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chisinau, Republic of Moldova: 2019, Seria 21, Vol.2, pp. 60-67. ISBN 978-9975-3370-3-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 21, Vol.2, 2019
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019

Utilizarea tehnologiilor informaionale în familiarizarea copiilor cu corpul uman

CZU: 373.2.016:004

Pag. 60-67

Cojocari Lidia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 14 ianuarie 2020


Rezumat

The use of information technologies in familiarizing children with the human body is a new working strategy for teachers and children. It's a new way of designing training and learning, which enriches the system of didactic activities and presents important formative and informative valences. This fact is demonstrated by the quantitative and qualitative increase of the high cognitive level to 21,43%. Also, by the disappearance of the lower level at the experimental group, in comparison with the high level of 14.82% in the children control group and the presence of the lower level (7.4%).