Particularităţile preşcolarilor din perspectiva educaţiei ecologice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
590 25
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-25 09:21
SM ISO690:2012
DASCAL, Angela. Particularităţile preşcolarilor din perspectiva educaţiei ecologice. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 6, 6 iunie 2019, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2019, Vol.6, Partea 2, pp. 105-108. ISSN 2587-3563 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.6, Partea 2, 2019
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
6, Cahul, Moldova, 6 iunie 2019

Particularităţile preşcolarilor din perspectiva educaţiei ecologice


Pag. 105-108

Dascal Angela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 26 decembrie 2019


Rezumat

The approach of ecological education in the kindergarten presents some methodological features. The primary goal of ecological education for preschoolers is to form the basis of thought and attitude centered on promoting a natural environment conducive to life, to develop their spirit of responsibility towards the environment.