Articolul precedent |
Articolul urmator |
590 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-25 09:21 |
SM ISO690:2012 DASCAL, Angela. Particularităţile preşcolarilor din perspectiva educaţiei ecologice. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 6, 6 iunie 2019, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2019, Vol.6, Partea 2, pp. 105-108. ISSN 2587-3563 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.6, Partea 2, 2019 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" 6, Cahul, Moldova, 6 iunie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 105-108 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The approach of ecological education in the kindergarten presents some methodological features. The primary goal of ecological education for preschoolers is to form the basis of thought and attitude centered on promoting a natural environment conducive to life, to develop their spirit of responsibility towards the environment. |
||||||
|