Articolul precedent |
Articolul urmator |
564 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-21 07:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.14 (31) |
Educație (14334) |
SM ISO690:2012 CABAC, Valeriu. Teoria dialogului dezvoltativ în practica formării continui. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 12 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2018, Ediția 8, pp. 109-112. ISBN 978-9975-50-235-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 8, 2018 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" Bălți, Moldova, 12 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.14 | ||||||
Pag. 109-112 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The communication presents a training technology, which allows the transformation of the teacher-student relationship from a vertical one into a horizontal one, defined as – the technology of the developmental dialogue. The advantages of using this technology in continuous training are discussed. |
||||||
Cuvinte-cheie teacher-student relationship, dialogue, developmental dialogue theory |
||||||
|