Taxonomia obiectivelor - omniprezenţă în elaborarea şi implementarea proiectelor educaţionale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
490 52
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-08 19:51
SM ISO690:2012
GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Taxonomia obiectivelor - omniprezenţă în elaborarea şi implementarea proiectelor educaţionale. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 376-379. ISBN 978-9975-56-010-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării"
Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011

Taxonomia obiectivelor - omniprezenţă în elaborarea şi implementarea proiectelor educaţionale


Pag. 376-379

Goraş-Postică Viorica
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 6 decembrie 2019


Rezumat

General and specific objectives, which were so commonly used in our past teaching, continues to be very important now in the development and implementation of educational projects, a field he became world educational priority area, including the Bessarabian. The prospect of approaching the objectives in this article is one methodological. The project aims to develop a vision and goal setting possible (imagine possible changes to the unsatisfactory situation).