Articolul precedent |
Articolul urmator |
490 52 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-08 19:51 |
SM ISO690:2012 GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Taxonomia obiectivelor - omniprezenţă în elaborarea şi implementarea proiectelor educaţionale. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 376-379. ISBN 978-9975-56-010-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011 | ||||||
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării" Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 376-379 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
General and specific objectives, which were so commonly used in our past teaching, continues to be very important now in the development and implementation of educational projects, a field he became world educational priority area, including the Bessarabian. The prospect of approaching the objectives in this article is one methodological. The project aims to develop a vision and goal setting possible (imagine possible changes to the unsatisfactory situation). |
||||||
|