Interacţiunea dintre activitatea ocupaţională şi adaptarea psihosocială a adolescenţilor şi tinerilor cu dizabilităţi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
648 102
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-08 17:55
SM ISO690:2012
COJOCARU, Viorica. Interacţiunea dintre activitatea ocupaţională şi adaptarea psihosocială a adolescenţilor şi tinerilor cu dizabilităţi. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 190-192. ISBN 978-9975-56-010-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării"
Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011

Interacţiunea dintre activitatea ocupaţională şi adaptarea psihosocială a adolescenţilor şi tinerilor cu dizabilităţi


Pag. 190-192

Cojocaru Viorica
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 6 decembrie 2019


Rezumat

Work as indispensable part of the occupation, has a significant importance in the social inclusion of teenagers and youth with disabilities and play an important role in psychosocial adaptation. We have deal with an age group that requires vocational and professional training. So, the occupational activity is the best way of social inclusion and psychosocial adaptation for teenagers with disabilities. The purpose of occupational activities is to facilitate the process of psychosocial adaptation and vocational training for teenagers and youth with disabilities, and then to ensure equitable access to the labor market for them.